tisdag 18 april 2017

Möt Viktor Damian världens mest ambitiösa satanspräst

Textad på engelska, men här kommer en översättning.
Som denna grabb, han må se ut som en vanlig grabb, men Viktor Damian har en mörk hemlighet. Han är världens första Luciferianska präst.
jag brukade tillhöra Katolska kyrkan, men jag kunde inte stämma in i dess doktriner till 100%. Jag såg hur folk bad en småsint Gud om hjälp, men deras liv förändrades inte. Varför skulle du vilja be en Gud som inte har medlidande om andras smärtor om hjälp?
Jag började tillbe Lucifer, och jag fick erfara många förändringar i mitt liv. Viktor byggde det första Luciferianska templet, han döpte det till frö av ljus. Det är många välkända, offentliga människor som kommer till denna plats. de är rädda att journalister och reportrar ska se dem komma ut härifrån och fotografera dem.
Eftersom de vill undvika skandaler, så sätter de på sig en mask, när de kommer hit.
Sedan templets invigning 2015, har Katolska kyrkan förespråkat dess rivning. Den lokala stadsbefolkningen tror att människor och djur offras i templet.Här inandas du, lugn, fred och harmoni.
Vi offrar inte människor som lokalbefolkningen tror och hävdar via sociala medier. Idén att vi skulle offra djur, det kommer inte att hända. I motsats till Katolska kyrkan, så viger Viktor även homosexuella par.
Vi ska hylla Luciferianska giftermål, förening av par. Alla som vill gifta sig är välkomna till det Luciferianska templet. Nu har Viktor sina ögon siktade på världsherravälde. Vi har ett ambitiöst långtidsprojekt att öppna tempel i Mexiko, Peru och USA, så att vi kan sprida Lucifers budskap över hela världen.
Skulle du förena dig med honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar