tisdag 18 april 2017

John Crowder


JOHN CROWDER.

Det läggs in text på blått underlag, så jag skriver T före dessa och C före det som Crowder själv säger.
Sedan har du deras speciella uttryck
Toking = är namnet för att röka en marijuana cigarett.
Joint = marijuana eller liknade cigarett
Sil = sprutan med heroin som man injicerar i sig själv.
Skjuta upp = att injicera drogen in i sitt system, blodomlopp.
Crack = används oftast om kokain.
Jacked up = att fysiskt eller mentalt stimuleras från effekterna av ett läkemedel eller en stimulerande drog..

T. Snälla kom ihåg, att alla dessa klipp som jag kommer ta upp, redan finns utlagda på olika ställen på YouTube.
Vissa av dessa klipp är väldigt grafiska, och kan upplevas stötande av en del.
OCH SNÄLLA, KOM IHÅG ATT DESSA UNGA INDIVIDER BEHÖVER MYCKET FÖRBÖN.

C. Jag är John Crowder och jag ska vara din värd idag.

T. Låt oss se vad det är Crowder är vård för, eller förespråkar.
Vad undervisa han våra unga?
Vilka är hans exempel?
Mina älskade tro inte var och en ande, utan pröva andarna, huruvida de är av Gud; ty många falska profeter har gått ut i världen. 1 John 4:1

C. Jag vill bara uppmuntra dig att luta dig tillbaka, och ta en liten tur på den mystiska heliga andes matta.

T. Ok så jag antar att vi hoppar upp på mattan!
Håll i er, nu åker vi!

C. Vi har dragit i oss oliv trä från Getsemane, och vi har snortat lite damm från timmer, från vår herre och frälsare. Vi har rökt babyn Jesus.

T. Så jag antar att du börjar med att röka babyn Jesus?
De skall bli berusade, med rikedomen av mitt hus. Och du ska låta dem dricka störtfloden av sina nöjen Vulgate Ps 36:9
De varda mättade av ditt hus rika håvor, och av din ljuvlighets ström ger du dem att dricka 1937 års översätt.
Presenterar John Crowder, Benjamin Dunn, och ibland David Vaughan.
Erfar de övernaturliga nöjena i Jesus Kristus.
Extatisk lovsång, utan nyktra uttryck! 1.17 in bilder
Din församling kanske inte är redo för detta.
Rörig övergivenhet / frigjordhet / lössläppthet /,
-härligt / ärorikt kaos,
-mirakler, helanden,
-ovanliga tecken och under,
-kom drick med de feta munkarna
Vi flyger igenom en del av detta.
Och så störtar vi ner, och plockar upp detta för effekt!

C. 2.03 Jag behöver böja mig över, jag vill att du bara ska hitta din blodåder, bara hitta din ådra, och jag vill bara att du ska, skjuta honom upp, Jesus (upp i ådran?, svårt att höra) Berätta för honom vad du vill.

T. Och där har du john Crowder´s mystiska mattfärd! Sedan förstås, så tar du med dina unga på åkturen!

C. Du måste göra det, 2:34 man får se en person sniffa upp den helige ande, eller babyn Jesus, man behöver bara ta en stor toking av den helige ande.
under tiden får man se en text rulla, kom ihåg denna unge man, du får se honom igen senare, mot slutet. När livets ande kommer in i dig, så blir du hög.

A. 3. 21 Ta emot cracket! Den helige andes crack från himlen. Må bra och bli hög (jacked up) på Jesus.

Obs texten dyker upp eftersom medans han pratar, men jag väljer att dela på dem. ung kille = U.

T. Kommer ni ihåg denna unga man? Förblindade av tricket att blanda de världsliga tingen med de andliga. Det blir startpunkten för en nedåtgående spiral, och det tar aldrig slut. Förrän det har dig helt i sitt grepp.

U. 3.57 Den unga mannen i fråga håller i någonting och säger, Gelé är en mix av materia och fukt, av det flytande och det fysiska. Det är fråga om pastorn Jesus, det är en fråga om att dricka hans blod, och äta hans kött, kontinuerligt. halleluja och jag vill bara dela med er geléets rancharens måltid, om vinet blodet och kroppen av Jesus Kristus. Här i den lilla druvan geléet, jilly jolly,

T. Bedrägeriet går djupare och djupare. Detta är en skrämmande syn! Är det detta vi önskar för våra unga?
Ilskan och frustrationen blir än värre.

U. Det har varit mycket skit som flutit genom kyrkan en väldigt lång tid, bokstavligt talat avloppsvatten som strömmade längs gångarna i kyrkan, och jag är urless på det.
jag kan inte vänta på att Guds flod ska få ström så mycket att alla denna skit sprängs bort alla skit ur kyrkorna i Amerika.

T. En moraliskt nedåtgående spiral, som börjar ta sig neråt djupare och djupare. Gud förlåt denna stjäl!

U. eller C. (osäker) Jag älskar er så mycket, med en evig kärlek, ja det gör jag verkligen, sannerligen.

T. Exakt vart är denna mystiska mattfärd på väg någonstans?
Jag vet vart den skulle kunna gå, åt samma håll som detta gick!
Gud hjälp oss.
18 nov 1978 Guyana, de sjöng, de dansade, de älskade och de dog.

De som inte minns sin historia är dömda att upprepa den.
Inspelning av massjälvmorden; Snälla för guds skull låt oss få det överstökat. Vi har levt som inga andra människor, vi har älskat, och fått så mycket av denna värld som vi någonsin kan få, Låt oss bara få det överstökat, låt det vara nog. Låt oss slippa undan våndan från det. Det är inget vi ska vara rädda för, inget vi ska vara rädda för. Det är en vän, det är en vän.

När ska vi lära oss?
När ska vi lära oss att tala ut?
Blir det när det är för sent?
I Jesu Kristi namn låt oss öppna våra munnar nu, och tala ut!

https://www.youtube.com/watch?v=-pHTNZn938g



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar