tisdag 18 april 2017

Begär ett profetiskt ord, för en donation av $35.?????


För ett tag sedan fick jag detta på min FB sida, och jag ställde mig frågan; Vad är det för skillnad på detta och spådom hos en spåkärring? Och svaret blir; Jag kan inte se någon skillnad alls. Idag behöver vi verkligen vara vakna över det vi ser och får oss tilldelat, och pröva allting. Detta är inte hur profetisk tjänst i Herrens regi fungerar.
Låt dig inte förvillas eller bedragas. Satan går kring som ett rytande lejon och försöker uppsluka vem han än kan hitta på. 1 Pet 5:8
Vi lever i en tid då många kommer bli bedragna, och vi måste se till att det inte blir vi själva.

Begär ett profetiskt ord!
Mottag ett detaljerat och exakt profetiskt ord från ett prövat profetiskt team, som har gett tusentals av protetiska ord till människor över hela världen, inklusive en president, presidentkandidater, senatorer, en premiärminister, författare, pastorer, olika ledare i olika tjänster, atleter, och tv personligheter.


Prästämbets inspelningar kommer som en lyssningsbar fil i WMA format via email. Eftersom vi vet att människor ofta frågar specifika frågor, så avråder vi från detta, eftersom den profetiska tjänsten är renare när tidigare kännedom saknas.


Varje profetiskt ord är 8-10 minuter långt. Du kommer bli förvånad över hur exakt ordet stämmer för ditt liv. Ditt tjänstemöte kommer bli livsförvandlande och kommer förändra ditt liv! Alla profetiska ord skickas till dig via email i ett elektroniskt format via en länk som emailas till dig. Om du vill ha en cd kopia skickad till dig, lägg enkelt till $7.00 (för USA adresser) till din donation.


Om du inte fått ditt profetiska ord inom en rimlig tid (14 dagar) kontakta oss, eftersom det då kan ha gått till din spam folder/skräppost och vi kan skicka det igen. Normalt tar det mellan 3-14 dagar, beroende på ditt schema.
Gud välsigna dig.


1Samuel 9:7-12 Då sa Saul till sin tjänare, men om vi år, vad ska vi ha med oss till mannen? Brädet i våra säckar är slut, och det finns ingen gåva till Gudsmannen. Vad har vi? Tjänaren svarade, jag har här en kvarts sekel silver. Jag ska ge det till Gudsmannen, så han berättar vår väg. Förut i Israel, när en man gick för att fråga Gud sa han, Kom låt oss gå till siaren, för han som nu kallas profet, kallades förr för siare.


Profetisk tjänst eller drömtydning för minst $35 donation. Du kan donera via Paypal inunder eller om du är i ett land som inte tillåter donationer till icke profiterande organisationer, så kan du klicka på denna länk (blå länk på originalets sida).och inkludera vad det är för, i texten ihop med transaktionen.
Snälla skriv om du är man eller kvinna, eftersom namn kan vara både och i vissa fall.
Donationer för det profetiska

http://ignitedministries.org/request-an-online-prophetic-word/


Detta var för tre år sedan och nu översvämmas vi av detta. Är man med i olika så kallade ”kristna” grupper på FB, så kan man se det i full blom, fast alla tar inte betalt för det.
Tack vare den undervisning som gått ut från bland annat Bethel, där de undervisar att vi kan lära oss gåvorna, som att ge visdomens ord och profetera, så har det helt förvanskats. Idag har vi mängder, även i Sverige som faktiskt tror att det de ger ut är kristen profetia, medans det i själva verket är spådom.
1. Vi kan inte lära oss andens gåvor, den Helige Ande delar ut dem efter eget val, till vem han bestämmer ska ha vad.
2. Den Helige Ande i samförstånd med de andra två i treenigheten bestämmer när ett profetiskt tilltal ska ske.
3. Gåvorna är till för att bygga upp kroppen, och kan alltså inte användas på detta sättet.


””Sånt här kan man finna i dessa FB grupper
De första tio personerna som jag inte tidigare profeterat över som skriver sitt namn i kommentarsfältet vill jag profetera över i ett pm, pröva allt och behåll det goda. ””


Då har vi nästa problem, Pröva allt behåll det goda 1 Tess 5:21.
När en person talar å Guds vägnar, så måste det denna säger stämma hela tiden, inga fel får förekomma och det ska vara överensstämmande med Guds ord. I GT ser vi att falska profeter stenades till döds. Gud kan inte göra fel Han är samma idag som han var i går och kommer vara för evigt Hebr 13:8, vi kan och vi gör.

Vi kan inte göra som i exemplet ovan, då det inte är upp till oss när, hur eller var vi ska ge en profetia, endast Gud bestämmer det. Det är därför detta är en kristen variant av spådom.

En utveckling som är i sanning tragisk. Hur har det kunnat bli så här? Hos 4:6 ger oss svaret; Guds folk går under i brist på kunskap. Vilken kunskap talat vi då om, vad menar vi? En kunskap om vad som är den sanna läran, det sanna evangeliet, ett som inte är uppblandat med felaktigheter. Kort och gott den lär om Jesus och Apostlarna predikade.

Idag kan det verka märkligt att Jesus städ frågan; Kommer jag finna tro, när jag kommer tillbaka? Luk 18:8 då allting idag verkar peka på motsatsen. Vi ser så många som kallar sig kristna, och som verkligen verkar tro. Men vi är varnad i den här tiden för avfall, och avfallet från den sunda läran är här. Detta är bara en liten del som är helt galen. Vad vi alla måste tänk på är alla varningar för avfall som ett tecken på att timmen är sen och Jesus kommer komma tillbaka snart.


Det finns även webbsidor för detta. Som t.ex. ”Begär gratis profetia”
Här har vi en liten beskrivning på vad de kan erbjuda också;
* Vet du vad Gud har planerat för ditt liv?
* Genomgår du en utmanande situation i livet och behöver bön och vägledning?
* Har du någonsin undrat över vilken gåva och livskallelse Gud har för ditt liv?
* Har du fallit tillbaka och behöver hjälp att komma på rätt köl med Kristus?

Och så givetvis skylten med;
Gör din begäran idag!”
Den här webbsidan är tillägnad till att ge FRI personlig profetia, drömtydning, och bön. Ge oss tid att svara och använd giltig email.


http://www.requestfreeprophecy.us/?fbclid=IwAR2baUabV8GNDOp_QFmVNUZOBcn2co985FEH1NCaz3SHavBeeFI4Czuzpsg


Som sagt, detta flödar över idag och många är det som tar betalt för det också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar