torsdag 4 maj 2017

Profetiska" ändtidens" pastorn Tom Horn om Donald Trump

Ändens tid, pastor Tom Horn: 15 dec 2016 Brian Tashman

Donald Trump; kan vara Messias eller hans föregångare!

I deras sinnen är Donald Trump en kunglig krigsman-lik ledare, överlåten till att försvara Israel. Tv evangelist Jim Bakker, var värd för flera kamrater som tillhör ändtidens predikanterna, på sitt tv program, för att diskutera den profetiska innebörden av president valet.


En av Bakker´s gäster Tom Horn, en profetisk författare, av en bok med temat ”sista dagarna”, spenderade ett halt stycke av programmet förklarande att ”rabbiner” hade avslöjat att Trump kan vara Messias, eller ett förebud till Messias precis som Johannes döparen var.


Horn sa att de ser till Donald Trump som Messias , och säger att Trump´s namn faktiskt betyder Messias.


Bland de ledtrådar som ges för att Trump kan vara Messias, är att presidentvalet är en kunglig och krigsmans lik ledare överlåten till att försvara Israel, och enligt Horn, återbygga Jerusalems tempel.
Horn sa att om Trump inte är Messias , så är han troligen förebud/föregångare till Messias, som kommer starta budskapet i vildmarken/öknen, och Messias kommer komma i anslutning.
Om Trump visar sig vara bara en Johannes döparen figur, så kommer hans invigning bi startsignalen för ”nedräkningen till Messias framträdande”, sa Horn.
Men de rabbiner som tror han är Messias, sa Horn, de letar efter bevis på att Trump´s blodslinje går ända tillbaka till David´s dynasti.
Horn la också till att Antikrist är på vag att materialiseras, men det är definitivt inte Trump.
Jag säger bara det!
VIDEO

5 kommentarer:

  1. Hej Ingemo! Har du gåvan att urskilja andar? Jag drömde en natt en dröm och när jag vaknade hörde jag en röst som sa "omvänd dig i vatten och Rasmus". Namnet Rasmus betyder älskvärd och mäktig. Jag var vänd mot väggen och rösten talade högerifrån. Kan det ha varit Jesus röst? Jag blev inte rädd när rösten talade.

    SvaraRadera
  2. Jag tror också att David Wilkersons sista post har med mig och min mamma att göra angående det där: Till dem som går genom dödsskuggans dal, hör detta ord: Gråten kommer att pågå genom några mörka, hemska nätter och i det mörkret kommer du snart att höra Fadern viska, "jag är med dig. Jag kan inte berätta varför just nu, men en dag kommer allt att ha mening. Du kommer att se att det var en del av min plan. Det var ingen slump. Det var inget fel från din sida. Håll ut. Låt mig omfamna dig i din timme av smärta".

    SvaraRadera
  3. De två kommentarerna häröver tror jag också handlar om det där som står i bibeln: Hur länge ska du irra hit och dit, du trolösa dotter? Herren vill skapa något nytt på jorden: En kvinna ska omsluta en mäktig man. Jer 31:22

    SvaraRadera
  4. Förlåt att jag har skrivit villfarelser här på sidan. Ta bort det som ska tas bort för allt är inte sant av de kommentarer som jag har skrivit här på sidan. Ingemo monalola tag bort den tredje kommentaren!!!!!!!

    SvaraRadera