onsdag 10 maj 2017

Min profetiska snarkning för maj månad - Jennifer Leclaire utgåva

Min profetiska snarkning för maj månad -- Jennifer Leclaire utgåva

Anthony Wade 4 maj 2017

Apostel, profetissa, bedjandele tygförsäljerska Jennifer Leclaire har släpp sitt profetiska ord för maj månad.

 ”Sammansvärjningen av hennes profeter i hennes mitt är som ett brölande lejon som river sitt byte; de har slukat människoliv; de har tagit skatt och dyrbara saker; de har gjort många i hennes mitt till änkor. Hennes präster har gjort våld mot min lag och har vanhelgat mina heliga saker. De har inte skiljt mellan det helige och det alldagliga, och de har inte lärt ut skillnaden mellan det orena och det rena, och de har ignorerat mina sabbater, så att jag är vanhelgad bland dem. - Hes22: 25-26” (ESV engelska standard Bibeln)


Falsk profetissan Jennifer Leclaire har släppt sitt profetiska ord för maj månad och inte ett ögonblick för snart! (översättarens varning, det dryper av sarkasm) Redan fyra dagar in i månaden, Jennifer måste vara mer ansvarsfull. Hur förväntas vi överleva de första tre dagarna i månaden utan att hennes nya nedladdningar till oss, från Herren? Jag vet inte hur du känner det älskade, men jag lämnade inte mitt hus. Tack och lov att jag hade lite sjuktid att ta ut från jobbet. Jag kan inte gå ut i denna farliga värld beväpnad med bara det gamla unkna Bibelordet! Jag menar, kom igen. Det är ju över 2000 år gammalt! Jennifer berättar för mig att Gud vill göra en ny sak. Något om öppna himlar, atmosfäriska skiftningar och hälla vin i nya vinläglar. Hon säger att jag kommer översköljas av vågor av "plötsligheter".


Jag kunde inte hitta det ordet i Bibeln eller i ordlistan. Kanske menade hon att det fanns ett mellanslag mellan "n" och "l."(suddenly = pötsligt suddenlies var det som skrevs) Anywho = vilketsom, jag kan återvända till världen nu när Jennifer har släppt ordet för maj. Jag kände mig tvungen att dela med mig till dig så att du också kan vara redo för månaden framöver. Jennifers ord för maj är ett samtal för att återvända till sund ortodoxi, solo scriptura (bara skriften) och att bryta bojorna av falska läror från våra nackar. Ok, skojar bara! Här är det:
"Mega tro plus mega nåd är lika med en mega-rörelse." - Jennifer Leclaire


Jag vet! Vem visste? Detta sprängde mina tankar, det låter så andligt och ändå så uppenbart! Normalt behövs Metamucil (metaphor = liknelse, mucilaginous = slemmig, = slemmelse) för en mega rörelse, men nu har vi hemligheten som har gäckat oss i över två tusen år! Den vanliga tron kommer inte att fungera med Guds mega nåd. Detta måste vara dolt någonstans i djupt ner 3 Mosebok eller något.
Gud vill mega rörelse, ger mega nåd och här kommer jag med min svaga dagliga tro på Honom och Hans Ord. Vad tänkte jag? Jennifer var vänlig nog att lägga lite kött på dessa ben för oss. Följande är inte doktorerat av mig på något sätt. Det här är de förebyggande, häpnadsväckande orden av omen för Kristi kropp i dessa sista dagar från profeten Jennifer. Se till att du sitter för dessa dystra och tillnyktrande ord:


"Min nåd är tillräcklig för dig och jag har givit dig måttet av tro. Jag kommer att röra mig å dina vägnar när du går ut i tro och lita på Min nåd för att lyda de ord jag har talat till ditt hjärta. Jag kommer att göra omöjliga saker möjliga. Jag kommer visa dig vägar över, runt och genom saker som har hållit dig tillbaka under de senaste säsongerna. Jag kommer göra en väg för dig när du frigör tröstfyllda ord och tillämpar min nåd som bor på dig. Min nåd erbjuder dig övernaturlig förmån, min nåd ger dig övernaturlig kraft. Min nåd ger dig allt du behöver just nu. Frigör din tro att gå i Min nåd, och du kommer se saker röra sig som verkade orörliga. Du kommer få se Mig röra mig på sätt som du hoppades och bad om. Du kommer att se dig själv gå in i en ny dimension av min godhet. Det är dags att röra sig, gå. " - Jennifer Leclaire


Hmm"det verkade inte så illa. Låt oss göra en beräkning:
  • Jag ska röra på mig å dina vägnar.
  • Jag har talat till ditt hjärta
  • Jag ska göra det omöjliga möjligt
  • Jag ska visa dig vägar över, omkring och genom saker som håller dig tillbaka.
  • Jag ska göra en väg för dig
  • Jag erbjuder dig övernaturlig favör
  • Jag erbjuder dig övernaturlig kraft
  • Jag erbjuder dig vad du än vill ha i detta ögonblick
  • Jag ska flytta på oflyttbara saker för dig
  • Jag kommer röra mig på sätt du har hoppats och bett om
  • Du kommer röra dig in i en ny dimension av min godhet


Det är inte illa alls älskade. Det är 11 absurd löjliga löften från Gud i en profetia som endast innehöll 11 meningar. För att inte tala om det finns sju hänvisningar enbart till Guds nåd! Det är mega-nåd det! Inte bara det, det här är ju så bibliskt, eller hur? Jag menar vem kan glömma den gråtande profeten Jeremiah, som levererade den hjärtskärande nyheten till kung Josiah, att Gud har bestämt att han gör de omöjliga sakerna möjligt. Nej? Visst kommer vi väl alla ihåg när profeten Nathan konfronterade kung David angående att Herren förklarade att David skulle flytta in i en ny dimension av Guds godhet, eller hur? Vem kan glömma denna klassiska ordväxling:


Nathan: Du är mannen!
David: Jag är mannen?
Nathan: Ja! Du är mannen David (knytnäve)!
Ja, Jennifer Leclaire är precis som profeterna som gick före henne. Levererandes de svåra ord från Herren om att erbjuda allt som behövs i det aktuella ögonblicket eller att skänka övernaturlig favör och kraft. Jag är säker på att Jesaja flyttade i övernaturlig makt när han beklagade att han var en man av orena läppar. Jag är säker på att Profeten Mika måste ha varit överväldigad av Guds övernaturliga favör när kung Ahab slog honom i fängelse för att profetera sanningen


Jag tror jag gjort poängen, med tungan fast planterad i kinden. Jag hoppas att min majsnarkning hjälper vissa människor att inse hur falsk någon som Jennifer Leclaire är. Gud gav inte henne dessa 11 löften att leverera till alla för maj månad. Om han ville säga något till sitt folk skulle det ångra sig för att Hans rike närmar sig. Problemet är att Jennifer inte kan sälja det. Men övernaturlig makt? Nya dimensioner av godhet? Det kan hon minsann sälja till urskiljningslösa bondlurkar (inget ont om bondlurkar i sig, bara metaforiskt talat)


Hela kristenheten vill få sina öron kliade. Vi vill alla höra om hur Gud kommer att flytta saker ur vår väg och ge oss övernaturlig favör och kraft! Det finns verkliga skador som vi måste överväga här älskade. För varje falskt ord skickar människor bort från Kristus. De viktigaste verserna idag är från Hesekiel. Gud talar om dagens Jennifer Leclaires. Hur de är som en lejon som jagar sitt byte och slukar människoliv.
För varje gång du säger vad Gud inte har sagt, är en tid du har hållit tillbaka det faktiska evangeliet från dem, som är det enda som har Guds kraft att rädda dem. Världens Leclaires har inga problem att ta skatt och dyrbara saker. Hon har dock också tagit det heliga Ordet av den allsmäktige Guden och vanhelgat det genom att förvandla det till en karikatyr för att bli bespottad. Hon har tagit det som är rent och gjort det snuskigt. Låt mig lämna dig med ett megaord för maj kan du verkligen ta till hjärtat:
Mega falska profetior, plus megabiblisk okunnighet är lika med en megarörelse på väg till helvetet. Mega räkna med det.
Rev. Anthony.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar