söndag 19 november 2017

Två olika drömmar

OMVÄND ER, FÖR HIMMELRIKET ÄR NÄRA Tony Baugh den 15 november kl. 19:10
Min fru hade en dröm igår kväll, medveten om att hon drömde, där en röd linje började komma upp i hennes synfält, där det stod ...
"Vi ber om ursäkt för att vi avbryter ditt vanliga program för att bringa dig detta viktiga budskap:" Stark förförelse kommer till jorden. Var vänlig varna alla vänner och familj omedelbart. ""
Inget skämt.
"Och med all oskälighet av orättfärdighet hos dem som förgås, för att de inte mottog sanningens kärlek, för att de skulle bli frälsta. Och därför kommer Gud att skicka dem stark illusion, för att de skulle tro på en lögn: att de alla skulle kunna vara fördömd, som inte trodde sanningen, men hade glädje i orättfärdighet. " ~ 2 Tessalonikerna 2: 10-12
Du har blivit varnad.
"Låt oss inte prata falskt nu, timmen blir sen." ~ Dylan



https://www.apg29.nu/min-dotters-drom-om-den-vackra-kvinnan-29213

Min dotter som knappt läst bibeln fick en förunderlig dröm i natt att många kristna försökte i sig själva att vara goda och snälla där ingen såg att de var på väg åt ett fel håll och avvikit från den smala vägen.

Alla följde den fagra och sköna kvinnan som hade ett otroligt vackert utseende och som förförde en stor del av hela kristenheten och de följde henne blint utan eftertanke och prövning.



Hennes rätta jag

När min dotter sa att hon visade sig i spegeln så fick hon se hennes rätta jag. Hon var så ond och full av ondska och där på sitt huvud bar hon ormar som krälade och människorna trodde blint att man gick på den smala vägen och att man var så rätt i sin övertygelse och överlåtelse och man var så glad och segerrik av att följa henne.
Den kristne hade ett val av att välja så som hon själv ville och de valen förde med sig oerhörda konsekvenser. De trodde att de gjorde goda gärningar och var så duktiga och präktiga över de förmågor den kristne hade i sina liv. De blev alla bedragna och de som hade somnat in kom till en plats där de inte var döda men där de alla önskade sig döden men fick den inte för där skulle de plågas i all evighet.



Ingen förstod att de gick förlorade

Sedan såg min dotter en bokrulle och ett sigill i skinande silver och ingen kunde öppna bokrullen. De kristna ville alla komma med sitt blod in i bokrullen men det gick inte hur de än försökte. Sedan såg hon i drömmen skålar som var utlagda och i de var det saker som folket själva hade valt. Alla försökte vara duktiga och goda men ingen förstod att de gick förlorade. Denna dröm hade hon inatt där hon gråtande väcktes av sin man.

Det stora avfallet är idag mitt ibland oss kristna och detta är med sorg jag skriver denna dröm som min dotter haft. Jag tror att snart är denna tidsålder slut och vår underbara frälsare kommer tillbaka i härlighet och makt och bara de som tvagit sina kläder i lammets underbara blod och som försakat sitt eget liv kommer att räddas i den tid vi lever här på denna fördömda jord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar