tisdag 1 augusti 2023

Barbie förenar sig med det ockulta

Varför tar jag upp Barbie igen så snart efter att jag redan gjort det? Jo för det har kommit fram mer vidrigheter.

Denna video av Sean tar upp detta; 


Nu finns det ouijaboards med Barbie och Ken. Det är inte Matell som står bakom det, utan Servandos Hernandez, som har något som kallas, livet i plast.



Nu har jag som tar upp detta svårt att se att Matell inte skulle ha godkänt detta, för när Aqua kom med sången; ”I´m a Barbie girl, in a Barbie world, life in plastic, is fantastic = Jag är en Barbie flicka, i en Barbie värld. Livet i plast är fantastiskt”, så stämde de Aqua för att de använt namnet. Detsamma torde de ha gjort med detta om de inte sanktionerat det.












Sean som gjort denna video har förut tagit upp Barbie yoga som finns i många olika varianter, vilket han omnämner lite snabbt. Dessa har släppts av Mattel.

Vad anser vi om Ken som Jesus, där han åker i en porsche 911 tillsammans med Budda och Krishna? Ken - Baphomet gnostisc idol/guodmlighet, Ken - Jesus, Ken - Judas, Ken – Krishna, Barbie - jungfru Maria,- och nån konstig Barbie, vet inte vem det ska vara? Dessa skapades inte heller av Matell, de skapades av Marianella Perelli och Pool Paolini.



Om igen jag har svårt att tro att dessa får säljas utan att Matell har på något sätt godkänt dem, med tanke på att Barbie är ett skyddat namn.

”Parker brothers = bröderna Parker” har redan förut gett ut ett rosa gulligt ouijaboard.

Vi ser klart och tydligt att det pågår ett gigantiskt krig om barnen idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar