tisdag 6 juni 2023

Av bakgrundsmusiken att döma är jag på ett sportsevent.

Bakgrundsmusiken när denna man driver ut en demon, får mig att känna mig som om jag är på ett sportevent.

Det är bland det värsta jag har hört på länge. Hur i hela världen kan människor tro att Gud opererar på detta sätt, - där vi måste föra fram folk till känslor genom att vräka på nån sorts hejamusik i bakgrunden som stegras successivt. Rena nojan! Det är faktiskt det enda jag ens gitter kommentera i detta nonsens, för som vanligt så handlar det om att driva ut demoner. I detta fall hävdar mannen att Satan sänt honom, och när Pagani driver ut demonen så gör han inte ens motstånd. Och detta hurrar de som är där till.

Jag råder dig att gå in och lyssna på musiken, videon ar knappt 2½ min lång, ca 0.46 - 1.05 är den snutt ni bör lyssna på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar