söndag 22 april 2018

Profet Owour har varit i Sthlm



Denna helgen befinner sig Profet Dr. Owuor i Stockholm. Jag tänker inte gå in i detalj, då jag inte har så mycket att gå på. MEN detta vet jag, han har varit här förr, både i Uppsala, där pastorsparet Fagerhov ifrån lilla Gnarp mötte honom, och således då också inbjöd honom till lilla Gnarp 2011.




Nu har han gått ut med att han är de två vittnena i Uppenbarelseboken. Suck säger jag om det! enligt den korta presentationen så står det att han chockerande nog fått bekräftat att han är de två vittnena. Ja chockiterande sa var ordet sa Bill, skockande sa Bull.

Hur kan inte folk se att detta är så långt bort i skogen galet som det kan bli? Människan är ju inte två personer, om han inte lider av någon sjukdom och tror sig vara det i alla fall.



Sedan har vi då biten med att han varit i tronrummet och sett nya förbundsarken och att Mose och Elia sitter på ena sidan av Gud, och Daniel på den andra. Undras vart Jesus hamnat? har han varit olydig, så hans plats på höger sida inte längre är hans?

Om igen hur kan man inte se igenom sånt här? Läser man inte alls sin bibel?

Ända sedan han varit i tronrummet 2004, så har Herren använt honom till att meddela och uppfylla sina slutdomar. Jaha ja, så det är inte längre Bibeln som visar oss på saker och inte Jesu uppgift att dela ut domarna? Han måste verkligen gjort Fadern upprörd, han får inte längre sitta på höger sida, inte heller dela ut domarna, nej nu har Gud istället valt en vanlig syndig människa till det. jaja.

Jag ber om ursäkt att det jag skriver dryper av sarkasm. Detta är ju rent nonsens, och jag blir genuint äcklad av det jag läser.

I augusti 2016 kom elden av Elia ner i HERRENS möten i Nakuru, Kenya. Detta var en upprepning av 1 Kung 18:38, och den fångades på kamera! Under lägger jag in länken til när profeten blir dubbad av Gud med äroljus, som jag antar kallas äromoln? hur nu det går ihop?

Då föll HERRENS ed ned och förtärde brännoffret, veden, stenarna och jorden, och uppslickade vattnet som var i graven.



https://www.youtube.com/watch?v=MRtI0kVyk90&t=7560s



Mest chockerande var när HERRENS Mäktiga Profet förvandlades inför världens ögon. Det lär oss att detaljerna i de senare dagarna som utlovats i Bibeln, faktiskt inte finns i Bibeln. Herren har skickat sin profet med så mycket makt och auktoritet att han till och med ska fylla de utlovade skakningarna av himmelen, i Lukas 21:25-26 och Joel 2:30-32.

Och tecken skola ske i solen och månen och i stjärnorna, och på jorden skall ångest komma över folken, och de skola stå rådlösa vid havets och vågornas dån, då nu människor uppgiva andan av förskräckelse och ängslan för det som skall övergå världen; ty himmelens makter skola bäva.

Och jag skall låta tecken synas på himmelen och på jorden: blod och eld och rökstoder. Solen skall vändas i mörker och månen i blod förrän HERRENS dag kommer, den stora och fruktansvärda. Men det skall ske att var och en som åkallar HERRENS namn han skall varda frälst. Ty på Sions berg och i Jerusalem skall finnas en räddad skara, såsom HERREN har sagt; och till de undsluppna skola höra de som HERREN kallar.

Låt oss ha klart för oss att gud inte gömde lägg in en del saker i Bibeln, som han nu tusentals år senare kom på, ojdå et glömde jag. Om så vore fallet så vore han inte suverän, eller ens ensamma igår, idag och till evig tid.

Här är ett axplock av dårskapen, håhåjaja säger jag.

http://www.repenteurope.org/?page_id=34








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar