onsdag 24 maj 2023

Vad är en väderkrigare ?

En väderkrigare är en som går ut och går emot olika typer av väder i Jesu namn. De befaller vind att stillna, tornados att åka tillbaka upp, förbjuder snöstormar och hagelbyar att komma in, m.m. Jag kommer ta upp lite olika, men såna som är förgrundspersoner för detta är; Kenneth & Gloria Coepland, & Kat Kerr, bland andra.

Nu kan vi ju inte styra över vind och vågor, eller stormar, tornados, snölaviner, hagelskurar eller annat. Om vi ändå gör det, så gör vi oss till små gudar, vilket är den synd som Satan begick och den synd han frestade Eva med. Och vi vet ju alla vad slutet blev för Satan – utkastad ur himlen. För Adam & Eva så blev det värre – förlorade kontakten med Gud – och dessutom förbannade – Adam att arbeta i sin anletes svett och Eva att föda barn i smärta.

Jes 14:12-15, Luk 10:17, 1 Mos 3:1-6 & 16-19

I videon ovan är det Kat Kerr som går emot stormen Laura, detta är vad hon säger;

Vi kommer mot stormen Laura och du behöver upprepa dessa ord efter mig;
Jag valde som en medlem av Kristi kropp, att ta auktoritet över vädret, jag kommer inte att tolerera förstörelse från Laura. Vi befaller himlens härskara, att river sönder stormens band just nu. Vi beordrar trycket i stormen Laura att stiga, stiga, stiga, så att stormen kommer att nedgraderas tills den kommer in mot golfen, nu, vart någon än behöver att du pekar, så det skulle vara i väster. Så jag tar auktoritet över Laura och jag säger inga fler hårda vindar, ingen mer undergång och dysterhet över dig.

Jag säger att du kommer att skingras i Jesu namn. Vi kommer inte att tolerera dig som Kristi kropp. Vi sätter upp en mur av tro som kommer att omge hela golfbanan och vi säger att du inte kommer att passera de gränser som Gud satte för dig när han skapade havet. Han sa att du inte kommer att gå över, vi säger att du inte kommer att gå över för att göra förstörelse på land. Och jag vill att alla som tittar på oss ska säga det.

Vi bygger en mur av tro längs den amerikanska östkusten, och det är därför stormar kommer och måste vända bort. Vi menar allvar med att göra det här, det är inte ett skämt. Vi regerar eftersom Kristus regerar. Vi regerar för att Jesus regerar, Amen, och vi firar att vi har auktoritet och att vi inte längre kommer att tolerera…..”

Medans hon talar så hötter hon med sin långa stav och använder även händerna för att mota bort Laura. Nu vet jag inte exakt vad som hände med Laura, men alla de gånger som jag har checkat upp sånt här förr, så har orkaner, tornados, skogsbränder och annat förstört massor, oftast på mångmiljonbelopp. Så jag betvivlar starkt att hon lyckades denna gången.











Kat Kerr har även en längre tid haft ett kit till salu för den som vill vara en väderkrigare.

Detta lurendrejeri för att tjäna pengar på stackars människor som tror blint på vad hon säger, är rent ut sagt vidrigt. Jag är helt i avsaknad av ord över detta. Men vi har redan blivit varnade om att många falska lärare, profeter och smorda (Messiaser) ska komma, och göra sig en förtjänst på det som de säljer.
















Jag larmar alla ”Kingdom Weather Warriors = Kungarikets Väderkrigare” och kommer att göra ett träningspass om cirka 10 minuter om hur man är över vädersystemen och inte under dem. Vi kommer tillsammans,

nr 1: ta auktoritet (som troende) över Irma och ta makten över det demoniska som kontrollerar den (skicka värden),

nr 2: visa dig hur man får den att nedgraderas kontinuerligt,

nr 3 : befalla den (och symboliskt slå den) ut till havs innan den träffar Miami,

nr 4: se resultatet av våra ord i väderrapporterna när vi tar makten över stormen. Du kommer att lära dig att styra och inte vänta på att förstörelsen ska komma till ditt hem MEN istället orsaka förstörelse för fiendens planer när han försöker kontrollera vårt väder! Vi styr eftersom Kristus styr! Kat

Detta fanns att läsa på ”FaceBook = AnsiktsBok” för några år sedan. Tekniken är spom synes den samma nu som då. Och allting är inte demoner, och inte allting sker på grund av demoner heller.

Jobs bok så säger Gud att han håller undan haglet och snön till domen. Så helt klart kommer Gud använda sig av såna här saker, för att försöka få folk att omvända sig. Vi ser det även i Uppenbarelseboken, i alla de plågor som ska gå fram över jorden.

https://www.facebook.com/TheRevelatorKatKerr/photos/a.475016859524092/475016846190760/?type=3

Kenneth & Gloria Copeland håller också på med att kontrollera vädret. I videon så är det Gloria som talar. Hon börjar med att informera oss om att vi alla är kallade till att kontrollera vädret. Givetvis är detta inget som vi kan göra. Men låt oss se hur hon spinner detta.


Ken är den primära vädermannen hemma, men när han inte är där så tar jag tag i det om det behövs. Ibland kan jag höra hur det börjar storma, fast Ken fortfarande sover, så då säger jag; Ken du får ta itu med det där. Detta följs av skrattsalvor. Gloria fortsätter; Men du är den som har kontroll över vädret.

En dag var vi i Pat Boones hus i Hawaii, vi satt utomhus och det var en väderstöt (som en tornado fast över vattnet) ute över oceanen, de förbannade den och den gjorde ingenting.

En dag var jag i baken på ett flygplan, tillsammans med min lillebror, Ken var den som flög planet. Vi flög inte i ovädret, för vi flyger inte i dåligt väder. Jag såg hur tornadon åkte ner mot marken, men Ken sa; Jag förbannar dig i Jesu namn. Så detta är hur jag lärde mig att tala till tornados. Och tornadon åkte wo, wo, wo, wo, upp igen, medans jag tittade på.

Min lillebror var inte en avgjord kristen vid den här tidpunkten, så detta var bra för honom.

Så ni är väder- män/kvinnor, så ni säger till ovädret att försvinna, och är det en tornado så säg till den att åka tillbaka upp, dit där den hör hemma.












Man bör ställa sig frågan varför de inte flyger i dåligt väder om de kan styra vädret, eller förbanna det och det vänder tillbaka dit det kom ifrån. Det låter bra när de spinner sina lögner, men varför skriker inte alla med en röst; Varför flyger n i inte i dåligt väder? En fråga som jag själv gärna skulle vilja ha svar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar